Subject: Välireklaam Sauel
From: "Domus Kinnisvara" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 15:12:55 +0300

Tere

Domus Kinnisvara Vahendus OÜ soovib paigaldada kinnisvara müügi reklaami 
Sauele Suurevälja tee äärde. Mis infot on teil taotluse kooskõlastamiseks 
vaja?

Saue valla kinnitus asukoha kasutamiseks on allpool meilis.

Täpne asukoht: https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/LrX3yJi

Reklaam oleks PVC materjalil kinnitatud metallraamile.

Suurus 2600x1600mm (kujundus manuses).

Paigaldus võiks olla esimesel võimalusel

Heade soovidega

Leanika Bauman

Domus Kinnisvara

Büroojuht

    <tel:+3726464035> 6464035

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muujahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

From: Stina Statsenko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 22. April 2025 at 09:50
To: Helery Vasemägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Välireklaam Sauel

Tere,

Pakume omalt poolt välja, et kuniks Liivakumäe infra on välja ehitamata, 
saaksite oma reklaami eksponeerida  Suurevälja tee ääres Preediku kinnistu 
serval, kus on kergtee tarbeks valla maa eraldatud. Koht kaardil: 
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/LrX3yJi

Tegemist on tee kaitsevööndisse jääva kohaga, kuhu on tarvilik küsida ka 
Transpordiameti kooskõlastus.

LugupidamisegaStina Statsenko

avaliku ruumi spetsialist

GSM +372 5190 3199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee/>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.